Formularz wyszukiwania

Miasto Stoleczne Warszawa

Dziesiatki miejsc na poranne spacery

#jestnaswiecej przeciwko hejtowi w sieci

opublikowany: piątek, 29 marca, 2019 - 11:27
zaktualizowany: piątek, 29 marca, 2019 - 11:27
Fundacja Orange 21 marca ruszyła z kampanią pod hasłem #jestnaswiecej przeciwko hejtowi w sieci.
#jestnaswiecej

Na projektowej stronie internetowej www.jestnaswiecej.pl znajdują się m.in.:

1)       materiały edukacyjne, scenariusze lekcji, porady, jak reagować na hejt, powstałe wspólnie z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę,

2)       videomanifest (Tomson i Baron z zespołu Afromental): https://www.facebook.com/FundacjaOrange/videos/2258445751042786/

3)       raport EUKids on-line, z danymi na temat aktywności dzieci w sieci: https://fundacja.orange.pl/aktualnosci/artykul/raport-eu-kids-online-dostepny/

Symbolem kampanii jest jedna pomarańczowa sznurówka.

Od wielu lat Fundacja Orange współpracuje ze szkołami w tym zakresie. Udostępnia scenariusze zajęć oraz materiały dotyczące bezpieczeństwa dzieci w sieci. Wolontariusze od lat prowadzą takie zajęcia w szkołach. Młodzież nie potrafi reagować na zjawisko hejtu i szukać wsparcia. A chociaż hejt jest w sieci głośny i może powodować dramatyczne skutki, to tak naprawdę hejterzy stanowią mniejszość. Chcemy więc zaapelować do młodych o to, aby nie byli obojętni na krzywdzące komentarze i pokazali, że #jestnaswiecej przeciw hejtowi.