Formularz wyszukiwania

Miasto Stoleczne Warszawa

Dziesiatki miejsc na poranne spacery

Projekt badawczy nt. systemu diagnozowania zdolności uczniów - cz.2

  • Powiększ
  • Zwykły
  • Pomniejsz
Bookmark and Share
opublikowany: środa, 28 kwietnia, 2021 - 10:09
zaktualizowany: środa, 28 kwietnia, 2021 - 10:11

Szanowni Państwo Dyrektorzy,
Szanowni Państwo Liderzy i Członkowie szkolnych zespołów wspierania uzdolnionych,
Szanowni Państwo przedstawiciele warszawskiej sieci szkół wspierających uzdolnionych,

raz jeszcze serdecznie dziękujemy za Państwa dotychczasowe zaangażowanie w projekt badawczy nt. systemu diagnozowania zdolności uczniów i zapraszamy do udziału w finalnych etapach projektu.
W załączeniu przesyłam list przewodni p. Dominiki Bardzińskiej z Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (APS) w sprawie harmonogramu dalszych działań, tj.:

  • analiza szkolnej dokumentacji dot. diagnozy zdolności uczniów (dane zanonimizowane) - w tej sprawie z dyrektorami wybranych szkół z sieci w najbliższych dniach będzie kontaktować się bezpośrednio p. Dominika Bardzińska z APS;
  • wywiady z zainteresowanymi liderami i członkami szkolnych zespołów wspierania uzdolnionych (spotkanie online, ok. 45-min., rozpoczęcie wywiadów - pod koniec maja br.).
    Do 16 maja br. zapraszamy nauczycieli do zgłoszenia chęci uczestnictwa w wywiadzie poprzez formularz dostępny na stronie: https://forms.gle/ywrRKaAdVUpCHhPx8
  • ponadto do 16 maja jest jeszcze aktywny projektowy kwestionariusz ankiety nt. diagnozowania zdolności uczniów, dostęp: https://forms.gle/tVL2BgsKA1j1urm6A
    Kwestionariusz adresowany jest do wszystkich zainteresowanych nauczycieli z Państwa szkoły. Bardzo dziękujemy za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi!

Planowanym efektem końcowym prowadzonego procesu badawczego jest konstrukcja recenzowanego modelu diagnozy zdolności, dostosowanego do realnych możliwości i specyfiki środowiska szkolnego.
Doświadczenia warszawskiej sieci szkół wspierających uzdolnionych z pewnością przyczynią się do opracowania interesujących wniosków i rozwiązań w przedmiocie niniejszego projektu badawczego.

Pliki do pobrania: 

ZałącznikWielkość
PDF icon List przewodni492.55 KB